söndag 25 september 2011

Framme i Addis

Jag har kommit fram helskinnad och trott. Inser att jag verkligen tycker om den har stan och folket som bor har. Har redan gjort nya bekantskaper (Mathias Sandin om du laser det har sa kan jag meddela att ibland ar det bra att jag pratar mycket;)). Fick skjuts till hotellet av svensk-etiopierna jag traffade pa Arlanda (de kanner Fikru)

Har tagit en prommenad utmed Africa ave, men fick avbryta for det kom ett stortregn med aska (blixtar och dunder menar jag, inte nagot fran Island). Annars ar alla har sa glada att regnperioden ar over, hmmmm.....tja, det regnar ju inte hela dagarna langre.

Maruff kommer och hamtar for middag om ett par timmar, ska bli sa kul att se honom. Imorgon blir det International hospital ska ga med sjukskoterskorna da och se hur de jobbar.

Ni far inga bilder idag for det skulle ta evigheter att lagga upp dem. Skot om er dar hemma.

Jo, jag saknar Ingela och Usama jattemycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar